acheter cialis

امروز، [شما جوانان‏] عناصر مؤثريد؛ ولى فردا ستونهاى انقلاب هستيد. توجه كنيد انقلاب را با ريشه ‏ها و مبانى فكرى و منطقيش، بدرستى بشناسيد. پيشرفتهايى كه در المپيادهاى رياضى و فيزيك و شيمى و ... به دست آورديم، نشان داد ما جوانهايى داريم كه از استعدادهاى بالايى برخوردارند. جوان، آن هم داراى علم و معرفت، آن هم در صراط تحصيل دانش براى اداره‏ ى كشور در آينده داراى ارزش است.

مقام معظم رهبری

دسترسي به اينترنت در دانشگاه


دسترسي به اينترنت در داخل دانشگاه

در حال حاضر دانشگاه با پهناي باند 2Mbps به اينترنت متصل است و امکان بهره برداري اساتيد، دانشجويان و کادر اداري دانشگاه از اين شبکه موجود مي باشد. نحوه توزيع اينترنت در حال حاضر به صورت زير است:

اساتيد تمام وقت دانشگاه ماهیانه 20 ساعت رایگان و مابقی ساعتی 1000 ریال بدون محدودیت از طريق شبکه داخلي دانشگاه

اساتيد نیمه وقت و حق التدریس و کارکنان دانشگاه ماهیانه 10 ساعت رایگان و مابقی ساعتی 1000 ریال بدون محدودیت از طريق شبکه داخلي دانشگاه

دانشجويان تحصيلات تکميلي ماهیانه 20 ساعت رایگان از طريق شبکه داخلي دانشگاه

اعضای باشگاه پژوهشگران جوان ماهیانه 10 ساعت رایگان از طريق شبکه داخلي دانشگاه

کلیه دانشجویان که پروژه اخذ نموده اند 30 ساعت رایگان از طريق شبکه داخلي دانشگاه

کارتهای اینترنتی 5 ساعته و 10 ساعته برای ارتباط از طریق شبکه داخلی دانشگاه ویژه دانشجویان دانشگاه فراهم شده است.

برای دانشجويان امکان اتصال به اينترنت از تمام سطح دانشگاه فراهم شده است.

دريافت حساب كاربري (فرم ثبت نام)

کليه اعضاء هيئت علمي ، کارمندان و دانشجويان متقاضي استفاده از اين خدمات کافيست فرم درخواست مربوطه را پر نموده و با مراجعه به مسؤول اینترنت دانشگاه نسبت به دریافت حساب کاربری و اتصال به شبکه اينترنت اقدام نمایند.

پس از دريافت حساب کاربری اعضاي محترم هيات علمي و دانشجويان مي توانند در  داخل دانشگاه به صورت 24 ساعته از اينترنت استفاده نمايند.

جهت سهولت كاربران محترم كليه راهنماها از جمله راهنماي تنظيم پروكسي جهت اتصال به اينترنت در داخل دانشگاه  قسمت " اطلاعات راهنما " موجود مي باشد .

پست الكترونيك

خدمات پست الکترونيک به کليه اعضاء هيئت علمي ، کارکنان و دانشجويان تحصيلات تکميلي ارائه مي شود . از جمله امکانات جديد سامانه پست الکترونيک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابركوه، جلوگيري از ورود نامه هاي ناخواسته ( هرز نامه ها) ، تدوين آيين نامه استفاده از پست الکترونيک و وجود يک راهنماي فارسي گام به گام مي باشد . در اين سامانه براي شما پوشه اي به نام Spam ساخته مي شود و به محض ورود شما به صندوق پستي تان، تمام هرز نامه ها بطور اتوماتيک وارد آن مي گردد . جهت دريافت آدرس پست الکترونيک، پس از تکمیل فرم درخواست پست الکترونیک به مسئول اینترنت دانشگاه تحويل نمايند .

 
905امروزmod_vvisit_counter
1168دیروزmod_vvisit_counter
4535این هفتهmod_vvisit_counter
8677هفته گذشتهmod_vvisit_counter
19156این ماهmod_vvisit_counter
49295ماه گذشتهmod_vvisit_counter
21684460کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 32 مهمان حاضر
از تاریخ 10 آبان 1389